Wednesday, December 18, 2013

Right.

 
I don't know why this Yixing guy look so good in this photo. Wait up, he always look good, not only in this photo. Lol e n e. Sweater, glasses, his looks— what can be more perfect than this ouo. Hi unicorn baby :3 /lambai-lambai/

Like I said in the last post, aku sepatutnya ambil ujian komputer, but after a few quarrel with my mom, aku tak ambil lagi sebab aku tak study lagi. Lol. And of course, my mom tak satisfied. Dia kalau boleh, cepat habis lagi bagus. Yang aku ni ambil sambil lewa je. Kekeke.

And congrats to my friend, Anabelle (sejak akhir-akhir ni aku panggil dia nick ni) dapat biasiswa. Untungnya~ Result SPM tak keluar lagi dah konfem dapat biasiswa. Tahniah-tahniah. Sorry kalau aku punya text reply entah ke apa-apa, Ana. Aku tengah taking my good evening nap time kau text. Lol. Yang aku tau aku reply dalam keadaan mamai. /check text messages/ Okay, aku hanya balas 'Oouw' and 'Owhh' je kat dia. =,=

EXO Showtime episode three aku tak tonton lagi T3T. Dah nak masuk episode empat dah esok. Video subs episode three ada terselamat simpan dalam folder download tapi aku tak berkesempatan nak usha. Ni disebabkan aku nak finish fanfic budak kat atas tuh. Seminggu aku baca tak habis-habis. Determine nak habis hari ni. Lagi tiga chapters. Tengok la macam mana. Sigh.

Jumaat lepas— shopping with family kat Queensbay. Woooo /throws confetti and silly strings/. Aku hanya sempat beli two small pillows and a teddy. Teddy tu dah ada nama. Chanie— adik aku yang letak ok. Aku tak nak tak setuju, jadi aku biar. Chanie based on Kim Himchan bukan Park Chanyeol. Harap maklum. Budak tu dan her little BangHim world yang aku pon join. Lol jadi kiranya bukan her little BangHim world tapi OUR little BangHim world. I couldn't agree more :D.

KBS World makbul wish aku T.T. Diorang tayangkan Superman Is Back. Tapi nama berbeza. Yang KBS World nama The Return of Superman. Aku serius hyperventilate bila tengok schedule KBS World pastu nampak title tu. Happy tak terkata. Reda sikit sedih sebab 2D1N season two dah tamat. Nanti masuk season three dah ada ahli-ahli baru. Nasib baik Jung Junyoung tergolong jugak dalam ahli-ahli baru tu. Aku nak tengok perangai dia macam mana. Lol.

Ok, bai.
 //lapar lapar lapar lapar lapar.