Wednesday, January 1, 2014

twenty-fourteen

 
What's up people, it's twenty-fourteen. And I am not home, homey. Aku dekat rumah kezen aku. Cuti kat sini selama dua minggu, and hari ni baru hari ke-empat, perhaps? Sabtu hari tu, aku sampai sini selepas aku ada amali enam jam untuk lesen L. HAHA.

Talk about that amali, it's freakin' awesome. Because it's first time aku memandu kereta. HAHA. Lepas tu amali tu terus bertolak ke Penang. Penat sangat sebab lepas tu kitaorang pergi ekspo PenBEX 2013. And aku happy dah selesai untuk lesen L.

Hari ni ada majlis akad nikah abang sepupu aku. Well, aku tak kenal sangat mereka-mereka kat sini, jadi it's quite awkward. Aku and adik aku jadi silent-awkward-turtles je la. HAHA. Disebabkan majlis tu sepupu aku buat kek batik sorang-sorang semalam. HAHA, sorry Pikah, tertidur awal semalam. Tak dapat den nak membantu.

Last Sunday, ofcos aku streaming SBS Gayo Daejun. Tetapi semalam MBC Gayo Daejaejun aku tak nonton sampai habis, sebab letih dan sempat nonton sampai B.A.P perform je. Moon Jongup :3, hastag perfect. Jadi hari ni aku search youtube for INFINITE performance. Damn they perform Deception. WHAT ? Okay sekali lagi hastag perfect. LOL

Setahun yang lalu, aku ada list wish for 2013. Hanya beberapa kot yang tercapai. Beli new laptop and INFINITE DVDs. Tahun 2014 aku tak tahu nak list apa. Aku dah lepasan sekolah—sesapa dapat PLKN good luck~ Aku dan adik aku tak dapat :D Sepupu aku dapat panggilan kedua. Sebab tu boleh bercuti kat rumah dia nih. Wish aku buat setakat ni nak dapat lesen kereta je. Hmmm...

Ok, bai.