Sunday, December 8, 2013

Random

Hai.
Aku baru je habis nonton The Conjuring a few hours ago. Two hours ago to be exact. Wow, based on true story cerita tu. And the Annabelle doll, aku pernah baca story dia kat tenet. Lama dah, that time aku sangat obsessed dengan paranormal stuffs. Sekarang obsessed tapi tak gian sangat. Lol.

Citer ni asalnya tak sangat aku berminat untuk mendownload but since my teacher and friend kata best, jadi apa salahnya aku nak try. Ok, citer dia sangat best. Tak creepy sangat seperti yang digambarkan. Boleh la tahan, but harapan aku nak lagi menakutkan. Kekeke. Aku tonton banyak sangat cerita seram jadi this one is only the average.

Congrats to VIXX, first winning yesterday ~ N and Ravi cried. I never thought Ravi nak cried. Every rappers does has soft heart, *cough* Dongwoo *cough* Hoya.  Leo cried Q.Q. Chen hugged him T3T. VIXXEXO TuT. X'D. I am so proud of you guys, supporting each other :'D.

Cerita pasal Jumaat, aku rindu sangat pagi-pagi pergi tuisyen kat sekolah. Tuisyen Chemy, Bio or Add Maths. Pakai baju purple faveret aku a.k.a baju kelas 5S1. Pastu petang tu pergi tuisyen Add Maths kat pusat tuisyen. Jumpa Sir Hassan. Dengar dia buat lawak merapu. Kekeke. Dan aku selalu missed Music Bank sebab aku tuisyen petang. Pastu stayed up tengah malam nak tengok rerun Music Bank selepas Running Man. Sobs TuT. Esok tu pulak, bangun dengan malas, tuisyen physics. Memories c':

Ok, bai
// boleh ke aku kerja part-time kat McD ? Hmm...