Friday, December 6, 2013

Miracles In December


Sedih sangat MV dia. Ok, act EXO memang bagus. Tapi dengan gabungan suara Chennie, Baekkie and D.O, God, I cried. Aku speechless. It's like this song is the sad song that I have been waiting for so long. Of course after Voice of My Heart. Lagu tu memang selalu menemani aku kalau aku depressed, along with Paradise. Q.Q

Aku suka sangat suara Chen. Sangat sedap /boleh makan tak?/. Aku siap dapat goosebumps dengan suara dia. Aku baru je usha yang Korean Version. Chinese tak menyempat lagi. Lol.

Semasa aku watched teaser aku tak agak yang lagu dia sedih sangat. Well, lagu Christmas mostly about happiness, family, friendship, love. And this song just, amazing. Perfect. Aku tak faham Korean, hanya basic je yang aku tahu. Tapi apa gunanya translation kalau international fans tak tengok kan. KEKE.

Part best dalam MV, SM why korang bagi Picasso Kris tu jadi artiste. Just great /shaking head/. But he really did a good job. Nampak macam real artiste la. Ngeee~ Muka kau handsome walaupon tengah sedih. Your eyes glistening and glittering under the sun, dude. How perfect.

At the end, Chanyeol and Tao cried ? Wae ?! Menambah lagi sebak di dada. Thumbs up pada panda and giant derp. Korang memang bagus :D

Ok, bai. Aku sepatutnya tidor awal hari ini. But nahhh, niat tak pernah menjadi. I am still wide awake.
//kikis sad feelings dengan lagu Just Another Boy by Team B :)