Sunday, September 1, 2013

Hi September.

 
hi, awak sangat cantik

/tengok title/ Kenapa aku rasa setiap tahun aku buat entry pada first september ? ouo. Mungkin sebab aku suka bulan september and mungkin sebab birthday aku dah dekat. Well, birthday kali ni special sikit sebab aku akan spend RM50 or RM60 for my friends. Haha, selalunya birthday kita, orang belanja. Ni aku yang yang keluar duit. Takpe aku dah promise. I'll keep that promise *wink* :D

Hari kesembilan; 09.01—exam fizik, paper one and three.
Okay, aku jawab kertas satu guna logik akal aku jer, dan bukannya guna fakta. Macam mana nak guna fakta kalau semalam aku tido jer. Bangun pukul empat pagi dengan niat nak study. Last-last study setengah jam pastu aku bukak laptop. Once aku buat tu, no more books in front of meh lol. Sebab tu aku tanda je. Ala, jawapan dah disediakan. Cuma perlu pilih je antara a, b, c atau d. haha/jangan contohi aku/. Paper three, thanks to soalan spot. Aku baca a.k.a hafal eksperimen tekanan. Usha-usha paper, soalan tu naik. ;u;

Aku harap aku tak fail. E pon dah cukup bagus. Hahaha, aku rela buat soalan add maths sampai kepala buntu daripada buat soalan fizik. Woo, fizik sangat susah. Fizik aku senang faham and senang lupa. lol. Tu la malas ulangkaji lagi.

Esok tak ada exam. Aku boleh baca komik. Baru beli je kemarin. Empat buah. Sebenarnya lima. Tapi yang sebuah tu aku dah beli /lol, pelupanya aku/. Then aku jual kat kawan aku. Dah habis sebuah—tinggal lagi tiga. Aku nak baca lambat-lambat sebab yang sebelum ni aku borong enam buah, adik aku baca tak habis lagi lol. Dia tak sedar yang dia tak habis baca segerombolan buku lagi, pastu beli baru pulak. Aku yang selalu borong. Dia baca je. And aku perlu tambah satu lagi kotak shelf untuk komik. Dah nak masuk lima. Sampai bila aku nak kumpul ni ?

ok, bai.
/nak tonton Running Man!!! Jumaat hari tu aku tido ==''