Thursday, August 29, 2013

up and down


Hiyeom !!! lol hai, sorry aku hiper sikit sebab tengok funny post kat tumblahh. LOLOLOL. /sambil nyanyi G.R.8.U./

Hari ni tamat minggu ke-dua trial. WOOHOO~!!

Summary ;

08.27—birthday yeol.
Aku pergi sekolah walaupun tak ada exam. Macam biasa. Bila dah enam orang kawan bersama. Tak lepas dari tidak bergosip. lolololol. Classmates yang lain semuanya study, buat ulangkaji mathe, yang kami bising. hahaha. Pastu kami ada pelawat. Ex-student smkp. And dia beliau sekarang seorang doktor pelatih kat Hospital Sultanah Bahiyah. wow. Aku respect la kak ni. Dia mengaji kat local universiti jer. Dia bukan graduasi luar negara. Kawan dia jer graduasi luar negara. Umur dia 25 tapi nampak muda jer. Siap doktor pelatih bahagian kanak-kanak. ;A;. *speechless* /bestnya kalau aku jadi dia./

Hari ketujuh; 08.28—exam mathe /lol teacher dah siap tanda/
Ooooooooooh, kertas satu aku careless banyak. =,=. Kertas dua, aku jawab semua soalan. Termasuk soalan bumi yang aku kureng sikit. /tak nak cakap banyak sebab aku tak ingat/

Hari kelapan; 08.29—exam add maths.
Aku study pagi tadi hanya sekadar ushar jawapan dalam buku spm tahun-tahun lepas. lol. Aku tidor banyak. haha. Tu pun letih lagi. Kertas satu okay. Tapi ada soalan yang aku tak tahu wujud dalam dunia ni sebab aku tak pernah jumpa soalan ni—lim x→3—lebih kurang macam ni la bentuk dia. Aku pikir apa kebendanya lim nih. Tanya teacher lepas tu, teacher ingat kami cari teacher Lim. keke. Then, teacher gitau yang dia tak ajar benda limit /baru tau/ kat kami. hmm..
—kertas dua, soalan wajib macam ASDFGHJKL. Aku tak reti langsung part geometric progression tu. Macam mana nak cari ratio dia kalau bagi satu nombor ja, 60 cm. ==. Kenapa, KENAPA? Yang part soalan pilihan semua aku boleh la jawab. Tapi yang part kena pilih dua tu. Aku boleh buat satu lol. Lima minit sebelum habis, aku sempat pergi tandas. Dah la tandas kat blok kami rosak. Shibal. Aku kena lari pergi tandas kat blok makmal nuh. Dah la hujan. 

And to be awesome, aku tak pergi perjumpaan pengawas. hahaha. Boleh balik jer, redah hujan. Pastu ayah singgah petronas. Adik aku beli la aiskrim Magnums. Yums. Perisa almond sedap ! And comel je tengok ayah makan cornetto strawberry sambil drive keta :3

ok, bai.
#ohmyGod, aku lupa wish birthday kat sepupu aku semalam. doooomed.