Monday, August 26, 2013

y e o l s

 

Its too early lol. Tapi lagi beberapa jam jer. So I wish you happy birthday, yeollie. Thanks for being a tanned boy. You looked so masculine /frankly speaking/. Aku harap aku dapat peluk kau /macam myungie peluk kau/ satu hari nanti. muahahaha. I will squish you, yeol. I love you.

Sambungan entry trial untuk minggu ini;

Hari kelima; 08.25—exam biologi.
Start with kertas tiga. Aku baca eksperimen tu, tapi aku pergi tulis eksperimen lain. Kesal tak sudah *sigh*. Kenapa aku tak pikir ???? T3T. Someone help mehh. Duh. Skip to kertas satu. As easy as abc, aku pakai tanda je. Semuanya pasal apa yang aku tahu. Dan bukannya dari buku, sebab aku kureeeng study. Kertas dua, soalan struktur yang last sekali, pasal ginjal kot, haha, aku tak reti jawab langsung. Padan muka. Part esei aku jawab soalan pewarisan dan nutrisi. Dua ni je yang aku nampak senang walaupun sebelum ni aku tak pernah letak soalan nutrisi sebagai soalan yang aku pilih. lol. Aku karang je kesan baik dan kesan buruk makan makanan diproses.

Hari keenam; 08.26—exam sejarah kertas tiga dan agama kertas dua.
Sejarah kertas tiga. Sebelum ni tak ada. Kenapa perlu ada. Tangan aku lenguh menulis. Tahu la open book test tapi soalan kbkk aku tak larat la nak reka. Nasib ada rujukan yang difotostet saat-saat akhir di bilik pengawas, yang kemudiaannya ditegur oleh cikgu azizan kerana menyalahi penggunaan printer sekolah. Cikgu, printer tu untuk kegunaan pengawas. Dakwat printer beli guna duit pengawas yang kami tiap-tiap bulan bayar.
—kertas dua agama, aku nak buat rumusan macam mana ya ? Yang aku tahu sebelum exam tu, aku and daa geng ulangkaji dalam kelas. Aku tak tahu itu nak dikira sebagai ulangkaji ke tak. Sebab kami menyembang merapu je. Pasal ikan talapia, jus orange pulpy, kuih raya, ketupat, ular patuk ke tokak /lol/, semuanya jadi topik. Kelas chaos dengan gelakan kami berlima ja. hahahaha. Seriously. Siap teacher Shaf tegur kami lagi, tapi duk hingar-bingar macam tu jugak. Teacher shaf siap tanya kenapa panggil aku ball. Huhuhu, dulu penciptanya kata sebab mata aku... or muka aku ? lol. Aku tak ingat. Yang aku ingat nick tu dicipta masa aku tingkatan dua. Kecik gi time tu /macam sekarang besar sangat/.

Esok takde exam, woohoo~ And sabtu hari tu aku tak pergi sekolah. Aku kat rumah, tengok tv. 

Ok, bai.