Saturday, June 29, 2013

Peter Pan

 

Haloooo, okay aku awkward lama tak tulis blogeu. Change header and sidebar. Lol, sidebar aku edit macam EXO's punya official jacket photo for XOXO. Font tak sama, serius. Aku try Times New Roman tapi tak sama. Jadik aku choose random fonts. Last-last jadik jugak. Sikit... Haha. Lame. 

For the header, ignore kepala dua orang yang totally derps tu. For this moment, they are my ultimate biases. Howon kekal sebagai aku punya ultimate bias for almost two years . Yixing.. maybe 10 ? 11 months ? I am not sure. But yeah. Tapi love aku kat Yixing macam cinta terlarang pulak sebelum nih. Aku sendiri tak tahu kenapa. Lol. And sorry for Namu aku tak letak muka handsome kau kat wall of fame tu. Kau bias aku tapi kau jugak orang pertama yang aku nak lepok kalau aku jumpa. Haha.

 
Moonsoo <3

Lately aku dapat album SI:E, 5A's in mid-year exam and a new phone. New bagi akulah sebab abang dapat Xperia Z, dia bagi Xperia yang dia guna sebelum ni kat aku. Nasib baik ada autofocus, mudah aku snap gambo kat mana-mana. Ni yang buat aku suka sangat Sony nih. Haha. Dah dapat phone free /acey/ and SI:E, aku nak fokus simpan duit untuk Canon EOS 5D Mark III. Mark II pon okay jugak sebab L guna yang tu. Tapi lens yang dia guna xpayah cakap, aku tengok pon tau mahal tahap bapak. Tengok la 5 tahun kemudian, dapat kot. Lol. /angan mat jenin/

Okay, B.A.P's Coffee Shop made me wild. WILD. W.I.L.D. How cool they are. Bang Yongguk sexy. Aku tak sempat nak tengok semalam sebab tuisyen /dah la birthday Daehyun/. Hari ni aku tengok and WOW. OuO. Totally love it. Terasa nak minum nescafe pulak. Lol.

Ok, bye.
p/s : waiting for my Peter Pan. /brown-legged boy, mana kau ?/