Sunday, June 30, 2013

Aku terkena .

 
Time goes so fast, but why I am at the same place ?
Assalamualaikum ~ What do you think about the title ? Bunyi macam aku kena prank or whut-so-eva. Tapi sebenarnya aku kena wakil rumah sukan. Dalam acara, 200 m and 800 m. Mampus. Dah la dua-dua dalam masa sehari. Aku tak nak. Aku benci lari long-distance. Bayangkan esok aku lari 1km. Mau letih aku. Kalau 100 m ke, lompat jauh ke, boleh jugak aku gagah. Sebab senang. HHEHE. Cikgu pakai ambek je kitorang budak-budak form 5. Pastu letak dalam acara mana-mana secara random. =,=

Dah la aku terlibat pulak dalam PBSM, jaga keselamatan saringan dengan hari sukan. Great ~ Yang best stayback petang semua dibatalkan untuk minggu hari sukan. Woohoo~

Ada berita pasal cikgu Nazari, cikgu Bio kegemaran geng aku, kena pindah. Dah la beliau juga merupakan guru disiplin a.k.a guru pengawas. Payah kami nanti kalau cikgu pindah sebab kami suka kerja bawah dia. Dah la ketua pengawas buat perangai time hari anugerah cemerlang. Aish, mentang-mentang penolong dia, Nurah /kawan aku/ pergi Integrasi selama seminggu. Tinggal Setiausaha (Aimi) and AJK Pendokumentasian (aku) ja minggu lepas yang dok buat kerja. Ketua oi, appreciate la kerja kami yang tolong kawan kami nih. Jangan buat pasal. Dah la kerja tak jalan. Mengarah orang je banyak. Kami ada kerja berlambak gi nak buat. Asyik penolong je yang buat kerja. /membebel/ "Form 6 saja.." "Malas" "Tau mengarah je..."

Bye,
homework add mathe tengah menanti...