Tuesday, July 16, 2013

My kokoro

 I will always love you.
INFINITE-Destiny, aku tak nonton lagi. Internet lambat tahap—asdfghjkl ! Gaaahh ! /cry-a-river/ /sobbing/
Aku siap tunggu jarum jam mencapai pukul 11.00 a.m. kat sekolah tadi. HAHA. Perhati je la jarum jam tu berlalu sebab aku bukannya bolah buat apa. Time tu pulak masa Fizik. Mood sangat tak baik—nak concentrated sangat susah. Pagi esok la download. c:
  
—and I tried to finish my homeworks. PI and SEJ. HAHA, being a lazyass I am. Suka tangguh kerja. Maunya tak berlambak menggunung kerja nih. Ini  pon tak dikira dengan esei Chemy, homeworks Mathe—Mathe jangan sebut, banyak sets lagi tak siaaaap. lol.

Lately aku terkena Moon Jongup's virus. He's always being in my mind. Hai, mamat Cheetos /lambai-lambai/. Berlambak jugak aku baca ff dia. HAHA.

Apabila kanak-kanak pramatang ini terobses dengan seseorang, dia akan search for his ff. Avoid yaoi—of course. ff yaoi yang aku baca/the-one-and-only/adalah cerita pasal Myungjong. Tu pon citer pasal whole Infinite members jadi patients dalam hospital mental. Psycho amat. Tapi best. Hah. Puas aku baca. Aku dapat belajar tentang kehidupan pesakit mental. And aku siap buat researches pasal jenis-jenis penyakit psycho. Aku pon psychopath jugak sebab ada minor anxiety disorder lol.

Ok, bye.