Saturday, December 29, 2012

HD

 
Infinite H a.k.a Yadong~
They were so cute time KBS Gayo Daejun tadi. Biar la aku terlepas Running Man. Janji aku boleh tengok INFINITE kat TV. Lama xtengok diorang kat TV. Esok sah and mesti kena streaming SBS Gayo Daejun. Tengok Dynamic Black and Dramatic Blue tu buat apa. Jeng, Jeng , Jeng~!

Performance INFINITE da best. Tak pernah mengecewakan. Aku sayang korang, derps. HAHAHA. Yeol's hair. Sobs, ade crown. Kau color ke, pelekat sticker. Lol. My red haired grandpa dah hitamkan rambut. Waye ?!!! Aku nak tengok lagi kau perform dengan rambut flaming red tu ㅠㅠ .

Pagi tadi aku and Yien oppa mentelaah buku Asus versi December punya. Dia la yang bawak balik buku tu. Aku ngan dia dok checking out laptop baru sebab aku nak sangat laptop baru. Tapi duit xcukup. Huhuhu. Duit aku dah kureng sebab beli DVD INFINITE Second Invasion. Nasib baik berbaloi. HAHAHAXD. 

Hoya keluar CF baru. Semakin femes nampak aegi nih. Dah la kiss cheek yeoja tu. Nak bagi orang jeles la tu~ Tak jeles la. Mana jeles pon. Rasa nak lenyek je mamat yang perasan sexy nih. Aduh, mental frustration. Nasib baik kau comey. Sabar je la.

# Title HD tu maksudnya; Hoya Dongwoo.