Friday, December 28, 2012

Back, Back, Back !

 

Hello earthlings ! I am back !
Ceh, mesti korang xkisah pon kan. Siap kata lagi, sape minah ni ? Lol.
But, I'm back. HAHAHA. With new layout. New url. Xnew sangat sebab url ni asal kat blog baru. Tapi ditransfer ke blog lama. 
I am a complicated girl, right ? Macam-macam buat. Dah la asyik tukar url je. Kekeke. Hobi~ 
Asal nak berhenti je memblogging. But teringat oppa kata boleh use in future, aku pon xjadi berhenti. Aku pon xfaham apa maksud dia.

Lagi beberapa hari, aku akan jadi budak form 5. Sobs I am already old. Tapi aku langsung xrasa old. Why ? Bcos people look me and my sis younger than our age. Maybe because both of us are short. 156cm xshort kan ?  Macam tadi, aku gi beli buku kat sekolah, budak form 2 and 3 tengok aku macam junior diorang je. Weh, aku tua pada hampa la. Aku sekeh karang. Dah la tengok aku ni macam aku ni alien. Well, aku ni memang alien. Alien dari planet Mato. Muahaha. Nama ? LOLMATO XD. MUAHAHAHAHAHA.

Cuti memang boring, except the time when I went to Pesta at Penang. Yeah, that's totally the best event that happened sepanjang holiday ni. Aku tetap setia kat rumah pada masa-masa lain. HAHA.

# And lagi beberapa hari INFINITE-H debut~