Saturday, July 28, 2012

She's Back ~

 
7 HOTTEST PRINCES ꈍ ◡ ꈍ
 Yoshie~!
Ohyeah~ Ana balik~ I thought dya nak balik raya ni je. Kalau xpuasa nih mesti kitaorang 6 members lepak kat KFC. /crita pasal KFC bwt aku lapar. Ceh. Aku letak tajuk atas tu bukannya nak citer pasal Infinite's Japanese She's Back. Yang tu xpayah describe. Just ONE word, DAEBAK. HAHA. Ok, balik pada Ana. Ish, lamanya xjumpa dya. Terakhir jumpa pon cuti pertengahan hari tu. Aish. Rindu giler. Dya pulak sibokk giler. Biasala budak skolah SBP, mmg la sibok. Aku msg ngan dya smalam pon, rasa macam dya letih giler. Lagi setengah jam nak berbuka, sempat dya tido.

Aku harap cuti bila-bila boleh lepak ngan dya. Ni kalau cuti je, tusyens, movies, dramas, reality shows. HAHA. That's me describe A LOT. Sampai member yang lain pon kata, "Ball, kalau xdak laptop dya, sah xleh hidop". LOL. Diorang tau dah perangai aku macam mana. Siap Pu3 bagi nama baru → K-Ball. LOL. I laugh so hard. Apa kejenis nama ntah. X kawaii langsung. Okeylah, nak lepak depan TV. Tengok LGDT, then IY2 and then IS2. /Wah sibokknya schedule aku. LOL. Da~