Thursday, August 2, 2012

Sawada-kun

Hojong cute !
Yosh! 
Aku bab-bab nak tulis title ni memang hancur lebor. HAHA. I am not a good writer okey :D
Semalam, memang and sememang-memangnya aku jadi monster. /I love you. Baby, I'm not a monster. LOL. Nih, aku bukan transform jadi creature lain pon. I'm still a normal person. Aku just bad mood je semalam. Memang baaaaaaaaaaad pon. Sampai members aku xberani tegor. HAHA. Kesian korang, takot akan aku. Semua pakat bisik "Weh, Ball marah apa?" "Hang bwat pa kat Ball ?" "Ball marah aku ka ?". Diorang kata aku ngeri bila bad mood. Nasib baik korang xtegor aku. Kalau x, kena lenting. HAHA. Well, doa korang dah termakbul weh !
Diorang tanya aku bad mood pasal apa ? Pasal budak belakang ka ? Well, aku geram and xpuas hati banyak perkara semalam. Copycats active balik. Budak-budak pramatang duk bwat hingar-bingar macam tengah kat Bazaar Ramadhan. And ntah la.  Mood swing macam naik buaian. Tapi harini okey dah la. Siap terlebih hyper gi. LOL

Tadi tyme aku nak mandi. Wush, ternampak labah-labah besar. Gila BESAR. Nasib baik mak aku ada kat dapur tyme tu. Apa gi suruh dya buang r haiwan kaki lapan tu. Aku sangatlah paham bila Ron rasa takot tyme dya ngan Harry p jumpa creature yang Hagrid bela tu. Mengeeerikan.

Nih yang title letak Sawada-kun kenapa ? Mamat Jepun mana tu. HAHA. Selalunya koreans je ni tetiba ada mamat jepun sesat. Waka-waka. Apa, salah ke nak minat mamat jepun. Hensem ape.../Howonie jeles nanti, xtau la. HAHA. Aku baru je habis tengok drama Gokusen semalam. Tu yang terpikat dekat si Sawada Shin tu. Hensem, smart, cool (watak dya dalam tu je la). Best kerek drama tuh. Yankumi kakkoii habis ! Teringat plak drama Drop, Crow Zero n Samurai High School. HAHA. Oguri Shun seksi tyme shirtless walaupon part tu secebis je. Aku baru tengok yg first punya. Yang len xlagi. Tu pon terjumpa drama nih tyme cari highschool rebel punya drama./apa punya ayat terabur. Drama ni xromatik langsung walaupon cheesy BANYAK. Majoritinya komedi, ganas and plus part sedih sikit-sikit terutamanya tyme Yankumi bagi surat resign jadi sensei. Conclusionnya budak-budak Shirokin da best ! :)

#Infinite oppas were so flawless inSummer Concert Teaser. Macam nak hug diorang ja. Kyeo habis !