Friday, July 27, 2012

Back.

 
 
cute sangat bear ni (づ ̄ ³ ̄)づ
Assalamualaikum~
wush~ dah lama diriku ini tidak mengupdate blog ini. Kali terakhir tikakala bulan Mac yg lalu XD. And my life have change A LOT. 
Blog nie dah lama deactive. Nak delete, sayang.. kekeke(▰˘◡˘▰) 
Bukan salahku blog xactive tapi salah tumblr la yang asyik mengacauku sehingga aku lupa blog. Mian~~( ๑°Д°๑) Ni pon active sebab nak rasa nak bersosial skit. Aku ni bukan antisosial tapi I'm A Shy Person. /wah, perasan sudah . FB pon aku deactive sebab aku xsuka FB. Terlalu banyak stalker kat sana. And aku rimas tahap HELL. Kat TUMBLR xpe ler org bkan kenal kite pon. And fandom yang kite suka pon ramai. Muahahaha.

Teruk bebeno aku, tyme tusyen tdi kira pikir nak balik je. Perut keroncong giler. Macam la aku xmakan sahor. Extra ngan ngantok lagi. Nasib raya ni xdak tusyen. Woohoo~~~!(~ ̄▽ ̄)~

#Ramai-ramai kita usha B.A.P kat Music Bank satgi XD.