Saturday, July 12, 2014

Hear Me Now.

Holla, hey you.
First of all, title tu diambil sebab tengah listening to Secondhand Serenade punya album. He.

Wait, nak keluarkan words yang sangat familiar bila lama tak buka blog. Blog ni dah berhabuk bersarang labah la. Pfuuuuuhhh.

Ok, this is real intro. Read them carefully. Pffffffttttt. Mana ada intro-intro la. Aku cuma nak cerita life aku at this moment. At this hour, minute and second, aku keseorangan dalam bilik study masria tiga sebab nak wifi free, listening to suara merdu secondhand serenade, oh dah tamat, ke lagu one dee pulak. Ngee. Eh, nak lagu five sos la. Lukeee. Don't Stop~ Lalalala~ Ok sambung, disebabkan diriku kemalasan nak buat pre calculus, kita sambung download one piece~~! He. 

Aku now siswi UiTM Merbok, a.k.a senior ada panggil UiTM Melbourne, don't ask me why =,=. Pelajar jurusan sains komputer part one. Of cos la part one, baru je masok. Ish. Jurusan ni ada satu kelas je batch aku ni. Sobs, kesian. Tu pon asalnya intake first tujuh orang je. Lima ladies, dua gentlemen. Selepas intake kedua, wuaah kaum lelaki membiak ke sebelas orang and perempuan ada sembilan jer. Siannn.

My lovely-not-so-lovely younger sister kat Arau. Same course tapi kat sana kelas sampai J? Kat sini A pon.. Hmm..

Aku kat sini dah kureng update, cuma lately layan drama slash movie jepuns je. Sorry balak korea, nak layan balak jepun jap. Jangan jeles. Especially ada yang nama Kim Himchan tu. He. Sorry aku mengarut lebeyh. He. Sakuragi Tatsuya, nape muda sangat ? 

K, lah. Kat sini kepanasan. Cobaan. 
Bai.