Thursday, April 18, 2013

Himeday

Yah ! Kim Himchan ! Happy Birthday ! :D

Halooo ~ Long time no see. Aku ke kem tentera 3 hari 2 malam khamis lepas and khamis ini aku rindu kem tersebut. Amat. Rindu staff-staff semua. Walaupon 2 hari aku barely bergerak sebab sakit otot /Ahad xpergi sekolah lol/ tapi semua tu really-really worthy. Padan la. Aku ni dok rumah je. Tetiba pergi sana kena kawad 3 jam. Pastu running around. lol. Muka habis burn. Hahaha. Part paling best kat sana. Merentas tasik. Amat best sebab aku tak pandai berenang tapi aku dapat rentas tasik tu sebab ada tali. Muahahaha XD. Aku kat sana tak sempat langsung nak main-main. Tido pon xcukup. Staffs sangat strict and aku really respect mereka. Terutama ada yang baru balik dari Lahad Datu. Aku sangat proud.

And semalam hari kokurikulum. Suck sebab hujan. ;A;. Aku jaga gerai untuk Bimbingan dan Kaunseling. Dapat makan free. Huhu. Pastu dapat upah hamper. Hahaha. Aku xnak citer banyak sebab mostly aku dekat gerai jerr. 

Hari ni prepared for minggu sains matematik and teknik vokasional yang rasmi Ahad ni. Guna kamera cikgu Ghazali untuk ambil gambar guru-guru lain. Thanks cikgu ! Kami tak ramah sangat dengan cikgu, tapi cikgu tolong kami. Thanks again. :))
Mamat tu ada bola hari ni. He came prepared ! /lol, aku suka ayat ni/ Dia pakai t-shirt bola dalam baju uniform sekolah sebab baju budak bola warna PINK ! Hahaha. Sure malu nak pakai. Patut la sebelum ni xpernah nampak dia pakai. Tapi comel je. Kekeke.

Lastly, Yoo Jiae. Congrats on debuting ~!!! I love you elephant unnie :D

# Aku perlu siapkan poster kerjaya. Ink warna habis. Abang tak refill lagi ;A;. Oppa ~