Saturday, April 6, 2013

Glasses

 Start from now aku pakai spek ;A;. Aku tak la pakai terus tapi pakai time nak study je. Pergi buat spek petang tadi. Sebelah kanan mata aku teruk. Power kiri ; 100, kanan ; 178. Nak spek bingkai purple, tapi takda. Dapat lah spek full frame warna hitam. Mum kata padan muka, asyik main lappy dalam gelap, last-last kena pakai spek. Tak dengar kata sangat padan muka ;p.

Kemarin Infinite's punya Man In Love 4th Win. Nasib baik sempat tengok lepas balik dari tuisyen. Myungie cried ;A;. Baby don't cry ~ Still thinking, apaa la yang dia pikir time crying tu. Hmmm.. 
Dah la diorang nyanyi 60초. Fangirl habis terutamanya time rap. Muahx, love you guys Yadong. Dan aku perasan lips Dongwoo luka sikit. What happen ? Mesti sebab letih sangat, macam dengan Youngjae. Tapi Jaejae punya lagi teruk. Hmm..

Kemarin memang lawak. Aku moody time tuisyen. Annurah kata takut tengok aku. Dia rasa kalau aku boleh baling orang dah lama aku baling. Dia macam tau-tau ja. Memang aku rasa nak hampuk meja-kerusi kat kelas tuisyen tu, tapi tak buat la. Aku waras lagi.

Ok, bye.