Saturday, January 26, 2013

Happy 1st Anniversary B.A.P


Happy 1st Anniversary guys~! I love you guys. Sobs. Dah setahun~/can't contain feeling/

Aku ingat lagi time first aku kenal our BANG YONG GUK. Time tu era 'I Remember'. With the red-haired, hee look so HOT. Tapi aku xkenal dia sangat time tu. Aku search google, all I saw was his predebut photos. Dengan gaya childish. Berbeza giler dengan BYG yang sekarang. But still damn cute. 

End year of 2011, ketika masanya Bang&Zelo debut. Bila keluar photojacket Zelo, aku ingatkan dia ulzzang mana. Aku tengok pic yang dia pose meniarap sambil senyum tu. Aku pikir *cutenya ulzzang ni* But then, aku tahu yang dia akan debut duo dengan appa Yongguk. Whut ?! Then I know he's 96-liner. Aku terkejut, shocked. First, sebab rarely 96-liner jadi idol. 95-liner kemain berlambak. Second, dia lahir 15 October 1996. OH MY GOD. Exactly a month younger than me ! Birthday aku 15 September. Why??! Memang aku tak akan benarkan dia panggil aku noona. =,= No matter what. I mean he's freakin' damn tall. Beza ketinggian aku ngan dia lebih kurang 30+ cm. How can he called me noona ? You better called me chingu, Choi Junhong ! But you still cute. /well jongup cute lagi/

After all that, adik aku kenalkan aku Kim Himchan. Time tu dia jadi MC MTV The Show. Dia kata mamat ni akan debut dengan Bang&Zelo dalam boy group. Yang asalnya boy group tu telah dikonfem contain 5 members. Siap appa Yongguk sebut dalam Secret's Diary. Tapi last-last jadi 6 orang. Orang yang ke-last yang masok tu tak lain tak bukan, our Uncle Busan, Jung Daehyun. 

Yoo Youngjae. Aku ingat mamat dia mungkin jadi bias aku time first B.A.P debut. Sebab aku suka sangat rambut blonde dia yang panjang tu. Tapi dia potong rambut tu. Sobs. 

At first bila aku tahu Moon Jongup, aku tak tahu macam mana nak pronounced Jongup. Tengok Ta-Dah, baru la aku tau. Sigh. Puppy, kau sungguh damn cute. Sungguh innocent. Tapi look at his delicious abs.

p l u s Sampai sekarang pon aku tak ada bias dalam group ni. /sigh/. I LOVE YOU GUYS !