Monday, April 1, 2013

meow .

 
Namu yang pelahap. Tsk.

Hai. Hello. Actually hari ni sangat memenatkan. Nak tido. Tapi tak ada mood. Baru je balik dari tuisyen Add Maths. Seriously I am tired dan aku tak makan lagi sejak pagi. Dah 2 hari aku hidup hanya berbekalkan air kotak + mum's milo and nasi setengah-pinggan-yang-tak-habis semalam. Memang tak lalu makan. Annurah kata itu simptom prahaid. Okay, time Bio tadi ada belajar itu, and memang I am having it

Aku edit blogeu lagi buat nth of timeu. Spend hours last night disebabkan blog ini. Perabis karan je. Aku kembali menggunakan Simple Template sebab aku sangat-sangat cepat bosan dengan Blogskins. Dan malas edit HTML. Nak tukar nama url, tapi biarlah kekalkan infinitegalaxie tu. Nama macam basikal fixie je. Lol. Tidak aku sangka blog aku tersangat serabai dan over serta tersangat colorful. Macam keling pon ada. Dengan minat gila-gila yang melampau. /sedih akan perlakuan diri yang sangat memalukan ini. 

Aku tersangat sarcastic hari ini. Maaf kepada rakan-rakan yang terasa. Biasa la lewat 2 minggu. Selalunya aku boleh control sikap ini tetapi hari ni seems to be hard for meh. OTL. Dan aku tersangat terasa sebab Teacher Jeet bad mood hari ni. Teacher ㅠㅠ ~ And hari ni dan kemarin tersangat lah panas. Sampai time pagi pon aku berpeluh. 

# Yes, INFINITE dalam NST ~