Thursday, March 21, 2013

Man In Love


Hell freakin yeah. Those men were already here. LOOK AT THOSE SYNCHRONIZED DANCE ROUTINES. Sobs. Bab ni la yang lemah ni. They're so perfect, lovely and jinjja daebaksageon. LOL. Their outfit, sexaaay /insert byuntae face/ I'll enjoy this holiday even though I'll busy with tuitions and 'Kerja Cuti Terancang'. My heart still dugeun dugeun. Why ?

SPM result keluar hari ni. Congrats to all candidates SPM 2012. Aku la antara petugas-petugas yang key-in markah. LOL. Yang dapat straight As semuanya Chinese. Yang melayu hanya setakat 8A je sebab kebanyakannya Biologi dapat B+. Kakak-kakak semua bagi nasihat supaya next year biar Melayu pulak dapat straight As. Well, aku xbaik pon dengan 'kakak-kakak' tu. Dorang bagi nasihat kat BFF aku je. No freakin' way aku nak sembang ngan korang. Korang la yang menyebabkan aku trauma last year. Tsk.

Well adik jumpa someone yang suka dia since last year. Tapi dia langsung xtahu sampailah sekarang. That mamat ambik result hari ni then dok usha adik aku yang tolong cikgu kat situ. Adik aku kata awat la budak tu xconfess kat dia. Melepas. LOL.

# Brown long-legged boy