Sunday, February 24, 2013

` Le Derps

 
Guess what, earthlings ? I already got my new laptop !!!!!!!!!! Wohoooo ~!!!!! /Gukkie appa, bogoinna ?!/  Bertarikhkan 2nd Day of B.A.P Live on Earth, iaitu 24/02/2013, aku dapat Jonguppie ! (already named it=,=). Tapi aku update guna Zelo (laptop lama) sebab adik guna nak install programs. 

Aku beli with my own money + duit adik sama. Really made memory. LOL. Jenama Asus, type A55VD-Color Series. Semalam pening pikir nak beli yang ni ker yang Ultra Book tu. Then last-last beli yang ni sebab bateri tahan lama. HAHAXD. Homeworks tak siap gi tapi sibok dok copying folders untuk transfer ke sana. 

Hari ni ada watikah pengawas and PRS. Well, sebagai Exco Dokumentasi Pengawas dan Setiausaha yang x berusaha PRS, aku jadi photographer. Adik tanya time balik 'Were you shaking or nervous ?'. Aku jawab x pon. My kokoro xbursting or feeling nervous at all. Aku relax ja diri depan-depan dewan time perhimpunan walhal pelajar lain duduk. Quite a good memory sebab aku rasa ease berada di khalayak ramai. Don't judge, aku ni social awkward.

Next week ada INFINITE Rally. Tapi aku exam. Sobs. Waye?

p l u s Gukkie flashing exposed abs. Omo.