Friday, November 2, 2012

Will

 
PRECIOUS
Holla,
Okay, yesterday and this morning, aku sepatutnya dekat sekolah. Ada aktiviti qiammullail. Aku tak pergi. Mom and Dad don't even know about it. Hari ini juga sepatutnya aku gi tuisyen. Tapi aku tak pegi. Ambil kesempatan tido. Disebabkan mak aku pegi rombongan, aku kata kat appa yang nak skip hari ini. HAHA. Bad kid. Esok sekolah ganti. Well, adanya aku nak pegi. Andwae la. Baik aku tido. HAHAXD.

Tahun depan dah Form 5. Huhu. Dah tua. Aku pulak akan jadi prefect tahun depan. Thanks to Cikgu Nazari aku jadi pengawas. Walhal, kak-kak pengawas form 5 tahun ni tak suka aku. Said I'm arrogant. Aku selalu kena komen camni. Komen yang paling aku menyampah. I know I am not friendly and tak social, tapi don't judge a book by its cover. Aku muka gangster tapi hati lembut. lol. 

All besties aku prefect. Yang tinggal aku ngan Tien je. But cikgu Nazari pilih dia jugak jadi prefect. Dia tak payah pegi temuduga, terus dapat. Gaya tomboyish dia, cikgu suka.

Baru habis khatam komik '600 Halaman Misteri'. Felt so calm lepas baca komik tu. Komik ni jalan citer hampir nak sama dengan komik 'Aku, Dia, dan Pustaka Biru'. Both cerita pasal pustaka. Pastu ada cikgu/pustakawan hensem tapi pelik. HAHA. Dua-dua best tapi aku lagi suka '600 Halaman Misteri' sebab heroin dia comel !

# I should start making Baekhyun's graphic. Idea... datang lah ~