Tuesday, September 11, 2012

AhWei chingu

 
Hallo yeoreobun~
Today updating ~ ! HAHA, lebih-lebih je minah sengkek ni. Yer la, dah seminggu on hiatus~ Exam dah over, honey. I love it when exam is over. Because my rate of laziness increases. HAHA. Cakap betol ni. Esei Sejarah xsiap. Walhal dua freakin' soalan je. Nasib baik my faveret matematik tambahan siap ꈍ ◡ ꈍ. Ah, how I love add math more than the threes (bio, fizik, kimia). Walaupun aku dapat B ujian baru-baru nih. Semuanya because of the BIG capital CARELESS.

Mathe Mod lazy plak nak bwat. Keje banyak. Buku AhWei la ni. /AhWei adalah buku praktis latihan matematik moden aku. Diberi nama oleh Puan Teh/ Soalan subjektif probability  aku tak larat nak nulis. Tunggu la tika mana mood rajin menjelma. Aku akan perabis benda alah tu. Tapi kena siap this week. Because next week geng aku, Geng KKK/KBP will get heavy duties from Puan Teh. Rabu next week hari Kokurikulum~ We will prepare for Mathe Society's Gerai Nasi Lemak. Kena decorate guna tema recycle, reduse, reuse lagi. Penat-penat. BUT, Ahad cuti and Khamis cuti. SWEET~! HOLIDAY is my favorite word ever other than eat and sleep. 

My cutie hubby
Omo omo look at him. With that cutie bow tie plus glamorous Galaxy Player. I'm died ㅠㅠ... Too cute to describe. Sobs. I fall in love again and again. Damn you Hoaegi! You make me melt. Cursed you for being cute and sexy in the same time. Especially when you put out you tongue like that. Aish, berdosa aku seketika. All because of this namja.

# stop it here, cause I wanna continuing Kreaseu's ff. Tired already.