Wednesday, August 22, 2012

I Missin' You

 
Assalamualaikum ~
2 hari xupdate.. Greato~ Hari Isnin, gi jalan-jalan kat Penang. Lamanya xjalan-jalan dengan whole family. 5 orang kami. Big oppa aku la yang bawak kereta. Kekeke. Bertolak 2 petang, balik 10 malam. Sebelum sampai rumah, berhenti makan kat Pendang. Damn, Pendang look different in the night. Well, aku amat jarang keluar rumah malam. HAHA. Kemarin, xbwat apa. Just menatap laptop, download dramas~ HAHA. Kame look cute XD. Ok-ok, stop with those Japanese namjas. Tapi xboleh. Diorang HOT. HAHA. Aku patot edit bias page aku tambah diorang sama. HAHA. Lagi pon bias aku dah bertambah ni. Tengok la kalau in mood.

Howonie with puppy. Sobs, kawaii ಥ‿ಥ 
Mati-matian aku ingatkan Reply 1997 ada 8 episode je. Tup-tup ada lagi episodes lain. Sapa salah bagi information salah kat aku nih. Kang Junhee + Yoonjae. Extremely cute ! Yoonjae bagi 'Yoonjae' kat Junhee. HAHA.  Aha ! Infiniteu oppas dalam photoshot WKorea sangat HOT. And aku risau jugak yang derp prince aku, L oppa kena eyesore. Totally pain sebab 19920313 kata mata dia kena serbuk percikan fireworks. That's why dia lately pakai shades time performances. Setahu aku L tidak akan memakai shades atas stage. Will never. Tapi sebab mata dia merah. Dia terpaksa. L oppa, get well soon !

# Hyukkie cutie maknae. Kau sungguh cute dalam VIXXTV ep. 10. N and Ravi x habis-habis dengan perangai derp. Nasib baik Leo matang. Hongbin still jadi artwork lagi. HAHA. Ken, cukup-cukup lah dengan Ken TV kau. VIXX.