Sunday, August 5, 2012

Glory XXO

 
Beautiful Kim Myungsoo ●Ⓨ●
Yosh !
Assalamualaikum ~
Today was a success because presentation bio aku jalan ngan baik. Kekeke.  Aku scared tahap HELL tyme nak present tadi. Risau yang members lain xsuka. Walhal depa siap puji cool. Cantik ! Huh, what a relief. Maunya xcantik. Aku siap letak fanart B2ST lagi. Xde kena mengena langsung dengan bakau {topik perbincangan}. Okey la daripada Haikal yg perasan bagus tu. Kemain ler kata presentation dya P.E.R.F.E.C.T. Walhal aku tengok biasa jer. Annoyed betol dengan orang perasan bagus nih.

Dan.... Gokusen II dah habis tonton~~  Jin Akanishi kawaii ! Meow ! HAHA. I thought no. 2 ni ada Haruma-kun. Tapi nampaknya yang ketiga la~ Wait for me, Gokusen III ! Kemain la classmates hingar-bingar nak tengok Chong Wei lawan badminton, yang aku pikir dah balik satgi aku nak perabis drama Gokusen II. HAHA. Xdak semangat kesukanan langsung. Eleh xmenang pon. Nasib baik xmenangkung depan TV. Bwat waste my precious time je. Precious time untuk layan drama ngan tumblr. Muahaha. 

And... Tasty debut minggu depan kat Inkigayo ! Congratulations ~ congratulations ~♪♫ Fight-o oh Tasty ! Happynye. Nak nangis nih. EvoL pon cepat debut jugak yer. Kekeke.

# Hanbyul comel dalam LEDA Day~ :3