Tuesday, November 1, 2011

Rigi ding rigi dong

 
Anyeong //bow only 45 degree sbb aku sakit pinggang.

#It's not really awesome coz mum and dad get us NEW CAR!! omoo, patutla sibok sangat usha kereta model terbaru.

#And and wrist aku dah lega. YEPPPEEEEEEEE! LOL. 

#What should I do, coz my friends ask me to go to school and school trip. arghhh, aku lepas PMR, aku jejak kaki sekali je kat skolah tu pon sbb hantar buku teks. Aku ni type yg LAZY okey. Jangan kata ku rajin sangat. Surely Ana mad kat aku sebab aku xbalas meseji dya n xmau p trip tuuuuuu. Ana banana, jangan la marah aku;______;. Mak aku ajak p rombongan skolah dya pon aku xmau-_______-.

#DSLR sayang, I though next year I will get you. but I think I will continue spend my money for you, darling coz my mum surely xnak sponsor money dyaT^T. aku baru spend half of the price. kena cari half lagiiii!! Money where are you. I NEED YOU!!

#To my Lee Gunwoo, aish, I just know you look like my step-cousin!!! Waahh, aku xprasan sbelom ni, tapi adik aku la yang gitau. Patutla first aku tengok MV Meseji, aku rasa mcm kenal je mamat nih. Tapi kau hensem lagi Gunnie, aku pasti!! loveee you and your freakin awesome voice. But mianhae coz aku letak Seyong as my sidebar pic blog ni. Tapi yang pasti aku suka kau LEBIH lagi dari Seyong, muahahahahahahahaha. And now the problem is you guys, Lee Gunwoo and Lee Byunghun, who should I choose?? Both Lee, both awesome. Rawr!! don't know who to choose=,= //kedian, L pon datang selamatkan aku dan berkata, "Nabila-sshi, you should choose me instead of them coz I'm yours!" . LOL, aku dah terlebih dreaming nihXD

#Spoke of an angel L, Infinite ngan A-Pink bergabung dalam reality show yg aku lupa namanya. Must be totally AWESOOOME. okeeh, done here, BYEE!