Sunday, August 21, 2011

Woollim rumors

dddaang!!
heyy2, lamanya xupdate blog. xkesah sbb aku dalam dunia tumblr sekarang ni. HAHAHA. n dunia PS aku yg aku syg sangat. 


korang ada dengar rumor x? yg woollim punya.. hmm.. xtau woollim tu apa? leww, meh chek nak bagitau. Woollim tu entertaiment Infinite.. okee, skarang dah tau. Let's we start the storyy:D

WARNING! this is only the rumors. can be true or can be false [i hope it's true;P] 


sebelum tu... rumors ni xde kaitan dengan Infinite langsung. HARAP MAKLUM. 


xde apa pon sebenarnya. tpi aku ade-ade dengar yg woollim nak tubuh kan girl grup. xtau la betoi ke x. korang jgn 100% percaya pulakk. ahli-ahli dya cute nak MAMPUS!! 


the members :
first, Yoo Jiae
korang taukan minah ni. 
dya pernah acting ngan Infinite dalam You Are My Oppa dulu. 
Lepas YAMO, dya terus jdi trainee Woollim. #gila untung


second, Yoo JiA (maybe the leader)
minah ni walawoh! aku suka. 
dya ni la yg dalam MV Be Mine-Infinite tuh. 
ala yg blonde tu la. xkan lupa kot. kekeke. 

third, Koo Bohye(maybe the maknae)
kyeopta~!

forth, Soojung

fifth, minjoong

soojung and minjoong woollim xdedahkan ID.


aku harap sangat this is REAL.
kalau betul ditubuhkan, aku gerenti suka dorang ni
sbb semua muka uljjang, KYEOPTA!!:D