Sunday, July 10, 2011

Things That I Love About Junhyungie :)

Long time no talk-talk about Jokerr. 
And now started to talk about him again. #ceh, English hancur!

First things that I love about him is...

His Hands!!
He has extra beautiful hands! 
Just look at those hands~ so preetyy~:D

aku suka tangan dya. yeah, ni la first reason why i love him:)) sexy weh tangan dya. cayir eden kat sini:D

Second,

His behaviour..




-kekadang, diam. 
--kedian ketawa out loud pastu cover mulut. 
---suka slap Dujun or others(*he slaps like a girl)
----suka bwat muka innocent n perangai bodo-bodo dya. 
-----xsuka/xpandai aegyo tpi bagi aku reaksi dya dah mmbwatkan dya nmpak cutee~
------suka join Dujun buli other members...
-------dan perangai dya yg lain-lain.

Third,

His Rap..
dya punya rap.. pergh xda sapa boleh tiru. aku nk copypaste pon xbleh. Rap dlm lagu Soom, Oasis, Shock and Bad Girl ja yg aku bleh pergi. Yg lain terbelit-belit lidah aku nk ikot. Laju sangat. Tmbh-tmbh lagi lagu Fiction, aku bleh ikot part Saranghae lima kali tu ja. HahahahahaXD

Forth,

 dya baikk. xmcm aku, kejam..LOL. dya hargai segala benda yg fans bagi. walaupon barang tu (makanan) dah basi=='..
emm, baik la sangat...
Fifth,

he and his Coke! 

Lol, xsangka dya suka cokekan?? haha. aku suka coke jugak. semua coke dya bedai, tpi aku suka Coke besa and Vanilla Coke ja. Diet Coke xsodap. haha. nak rekomen jenis coke kat korang nih:D

Sixth,

Junseung thingy..

Junseung xlengkap tanpa Junhyung:))

Last but not least..

He's HOT,


handsome


and cute..


okee, byee~