Saturday, May 28, 2011

See You

Helo readers and stalker yang sihat-sihat belaka:p,
today Sabtu, and mak aku ajk g alor setar. ah, nak pegi tpi aku malas nak kluar rmah la hari nie. tapi bila adik aku kata nak p usha-usha album B2ST kat speedy, emm.. nak pegi ke x? lol, nak pegi tapi maalaaass. hahaha. tengah happy ni, sbb jmpa texturess yg bnyak tuk keja edit aku. tapi xtau la aku pandai guna ke x.. emm..

ok second edit for second day
model: Taehuniee~;D


sbb kan tgh watch ze:a practising all day long, aku pon get inspired la nak edit dya. sbb dya rapper yg muka hot but suka bwat muka kembung:). emm,aku betray Minwoo. sory Minwoo T.T. tapi aku mmg suka rapper like Junhyung^^, Hoya, Dongwoo, AJ, Eli, Heechul (ze:a, bkan Suju), Baro, Zico, Kyung, maknae P.O, CAP, l.joe, leader Inati, Day2, maknae Jay(dna) and banyak lagi (xlarat type).

ze:a, dance diorg, ah~ smooth.... dah la lagu tu 'agak' sedih bila dengar. sampai Puterii tertarik first time dengar lagu tu. hahaha. baru kau tau penangan ze:a. 9 prince charming tu xkan menghampakan punya. kekeke. first, tengok diorg dance all day long, kedian usha diorg dance bo peep. hahaha. mmg aku tengok kira gelak ja. sehati btul diorg. menari sama je. comey plak tu.. kikiki.

all i want to say is saranghae, saranghae, saranghae, saranghae, saranghae and bye~ :D