Sunday, April 3, 2011

A Little Teacher ^^



yaaakkk! ish3 bkannya nak bagi salam dulu.. main sergah je.. ook-ok..
Assalamualaikum~~~

kekekeke.. pda petang yg nan indah ni. indah ke. aku duk rumah je.
xtau hal sekeliling. rsanya cuaca elok kot. ehmm..
oke, let's the story begin:

camni, atdi aku tgh best2 lyn lagu dlm bilik ni.. tetiba je mak aku usha..
biasa la kebiasaan mak aku meng-usha apa yg kami bwat dlm bilik..
dengan suara softlynya, beliau berkata:
"Kak, tolong mak check kertas preksa sat.."

*almaaklum ye, mak aku seorg techer sains sek.rendah..
aku pon: ah.. sudah.. malas r..
mak akuu: arr.. tolong r..
aku*dgn hati yg malas : oke.........

akhirnya, aku pon 'write' la kertas2 preksa tersebut..
jadi cikgu plak le aq petang nih :)
kekekeke. yg bestnya dapat la 5 ringgit.. oke r tu.. jnji duwet^^


emm.. aku baru je kenai girlband ni.. nma dya 'GP BASIC'
uish, diorang ni umor sma ngan akuu je.. ish, tpi depa ni
tinggi siot.. tpi rapper dya rendah ja la sbb bru umor 13..
yg len semua umor 15.. yg 15 ni smuanya tinggi-tinggi..
tinggi g dari aku. ala, aku kan pendek, ketot plak tu..kekeke.
sebelom ni, aku xpenah dengar pon girlband ni..
hehehehe.. aku tau diorg pon dari epop..

sincerely by :
nabila:D