Wednesday, April 6, 2011

I Hope



Assalamualaikum~ :D
ohyeah, aku+ma frens(ana, pu3, anis, aimi, tilia and tein) dalam
keadaan happy harinie. wlaupon biasa-biasa ja, tpi kami xla gadoh2
(kebiasaannya mesti ada konflik antra kami:D). cuma time sivik ja
aku melawak ngan tilia over sangat. sory Lei, kalau ang terasa..
main-main je td ^^

and harinie aku tau something yg gila luarbiasa about seseorang,
tpi mlas aku nak cerita. biar la kat dya, dya nak jd apa pon.
kita boleh nasihat dya je. betul x ? :) moge-moge she's change c:

tyme pj td, cikgu halimah ambek untuk ganti stayback geo..
okee, dya mOod baik harinie. adik aku pon kata gitu.. lega.
pebentangan xgadoh bwat lagi :]

esok, freedom siot coz teacher Lim n cikgu CT Hajar xmasok
klas sbb diorang ada keja lain. rmai yg xsuka sbb cikgu ct hajar
xmasok esok. kekekeke. biasa la dya cikgu faveret kitaorg taon nie.
klau tidak taon lepas, teacher haryani
. but we still dekat dgn teacher
walaupon kami dah masok pagi:) hubungan baik kami ngan techer
telah mmbuatkan cikgu halimah jeles.. hehehe..

okee,xda pa-pa lagi untuk di-talk2, jadi papaii~
:D
crunchyly by:
nabilanasuha;D