Wednesday, April 13, 2011

Here I Am


halooooo~
ah~ kemarin resting-resting tapi arinie kna bwat homework m3.. stress.. uhm..
malasnya. nak update blog pon malas tapi nak update jugak.. haaii..

pebentangan bm td.. ah~ boleh bwat.. wlaupon hampir dirosakkan oleh Lei, sbb dya takut nak baca sajak. mola-mola kemain exciting dya tu. siap ngan gaya lagi. tp, bila duk kat depan klas. suara pon xkluar. kekekeke. nak tergelak btul tengok dya XD . pebentangan kami(kelas,not my grup)ambek 4 masa. tu pon xabih lg. drama~blom bwat g. jd sambung esok plak la. haaiishh~ but senang je. sbb grup aku bwat ngan powerpoint.. thanks to aanis~ gomawOo~

omma aku nak g rombongan esok.. wuuUu. tinggallah aku, adik aku ngan ayah aku saja..
tapi dya p sehari ja. p pagi balik malam. kekekeke :D .

okee nak mula bwat keje m3 akuu nih.. babaaii :D

slowly by:

nabilanasuha