Friday, March 4, 2011

Time Suka dan tak duka ~



OH YEAH OH YEAH.. I'M FEELING GOOD Photobucket
yeye exam dah abih, merdeka~ (cey, PMR xambek g, dh over.)
Sejarah mmg tiptop aku bleh jawab.. tapi xpasti jwapan betul ke x. kekekeke :b
soalan dya : susah + (-senang) = boleh la soalan dya 2.

BI aku bleh jwab ngan baik wlaupon akuu xpandai bhasa omputih nih.
SIVIK, uish klau aku x dapat A mmg la nak kna luku kepala. senang tahap senang la.
klau Aku dapat B, sah aku budak yang tak bersivik. hekhekhek.
kan bagus klau BM, BI, M3, SAINS, SEJ, KHB, PI & GEO senang cam Sivik.
mesti aku dapat 8A+ punya. [ceh, berangan je lebey].
gue risau Sejarah and Geo, aku bnyak colorless (actually, careless)*ayat cik Ana wanabee.
BM, gerenti punya aku xdapat A. lol. soalan objektif pon salah banyak. syok r kat Ana coz
dya salah ckit je. gerenti A punya budak itu. klau aku dapat A pon, mesti A atas pagar ja.
hahaha.
bagus la tu. A jugak ~ ngeeeee~(:

asal, esok[hari ni, sekarang dh 1.30 pagi] kena pegi skolah. cuci kelas n lepas tu nak lepak kat
KFC.
tapi dah disebabkan ramai yang tak dapat pegi, xtvt 2 dicancelkan. lega jugak, aq
memang xnak
pegi pon. tapi dah kena jugak, aku pon nak pegi la. last-last cancel.. uih, bleh
resting r esok.
priksa dah abih ;). lepaking kat rumah mengadap laptop ialah satu amalan
yang baik dan
patut di contohi oleh budak-budak sekarang. hahahaha:D. memang anak yang
baik, percayalah.
hihihihi. kna dengar radio bising ada la [seorang emak yg tgh membebel].
ok, dah ngantuk. bantal-bantal n katil aku dah memanggil dah tu.
jumaat : rehat, sabtu : sekolah(awat kna p skolah xtau, org penat r.)