Thursday, March 31, 2011

Kami

~Assalamualaikum~ :)

ce'ah, rinie aku boleh berbakti kpada skolah.. hahaha.. ala, bkannya bwat
apa pon cma sediakan kad 'triangle' untuk pertandingan minggu depan ja..
kekeke.. yg tu pon nk bangga.. what's matter with you, hah? lol
tapi penat jugak oo bwat 'menatang' tu.. kna kerat, gunting n gam..
yg syok xyah bentang bm komsas.. oh yeah!

n hari ni birthday Way Liang. hampir whole class wish kat dya.. tpi bdak
laki akuu xtau la. depa tu pesyen xambek kisah ja.. geng2 aku pakat
wish arr. tapi akuu xwish pon.. aku, klau dah xsuka dya, aku xkan
bwat mcm aku ni mesra ngan dya.. aku ni kejam bukan ? yes~
geng aku pon kta aku camtu.. tpi xla sekejam smpai nk bunuh org..
setakt kejam kelas trendah ja. haha. i'm not the only one yg kejam oke.
all gengs aku kejam sbb kami 'KKK'(Kawan Kami/Kita Kejam)..
presiden dya adalah xlain n xbukan adalah cik Ana.. oh yeah!!
oke, untuk mengurangkan kekejamanku.. aku wish la :
HAPPY BIRTHDAY Way Liang.. selamat hari tua...

oh ya, U-Kiss has comeback.. ah~ miss them so much :D
but, without Kibum n Xander :(
new members : Hoon n AJ (rapper)
lil bit like AJ but doesn't like Hoon at all =='
ehm..maybe i'll like them later.. (maybe.....)


oh, Kiseop, Eli, Kevin, DongHo n SooHyun.. you all so gorgeous:D