Sunday, February 27, 2011

Hari Ini

halu~~
lamanya x updating~
kemain la kata kat pu3 bila nak update blog ..
pdahal aq sendiri pon xupdate , nyibok hal org je lebih..

minggu ni adalah exam week ! oh my.. rini preksa P.I n P.J
sesak sesak ..
baru studi semalam..
nasib baik aku boleh jawab :))
esok, mathe pulak.. adoyai~ tapi ok jugak sebab xgadoh nak menghapai ;)

target aku mesti la 8As !
xkira mcm mana pon akuu mesty dapat A yg ada 8
mesti !
tapi bab-bab nak membaca ni , mmg akuu mlas la..
klau xbca, otak aku berkarat duk mcm 2 . xkan jalan punya .. huh~


yeah, mmg sepatutnya~


ok, stop !
i wanna wish happy birthday to Ricky !!
xgadoh aku panggil oppa kat dya, stgi aku rsa pelik plak.. beza stahun je..
saengil chukha hamnida, Ricky ! kau mmg lovely boy aku slamanya.. ahaks~:D


get older, boy ~~ :))